Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

topics verdwenen

Actuele gebeurtenissen, aankondigingen en mededelingen van de beheerders.
Plaats reactie
fcapri
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 40
Contacteer:

topics verdwenen

Bericht door fcapri » 04 sep 2018, 13:33

Ik had hier een paar topics over mijn novio en amigo's. daarin stond een lijstje met chassisnr's en bouwjaren. ik wil dit raadplegen, maar de topic zijn weg. komen die nog terug???

als ik op google zoek, vind ik zelf nog restanden, maar zelf de cache kan ik niet meer raadplegen.
https://www.google.com/search?q=honda+n ... ss&ie=&oe=

agape52

Re: topics verdwenen

Bericht door agape52 » 06 sep 2018, 13:24

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP

Plaats reactie