Ondertussen bestaat Honda Camino Community bijna 6 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

Honda Camino Community bijna 4 jaar !!!

Actuele gebeurtenissen, aankondigingen en mededelingen van de beheerders.
Plaats reactie
Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 43
Contacteer:

Honda Camino Community bijna 4 jaar !!!

Bericht door Ives Van der Cammen » 04 mei 2018, 18:44

Honda Camino Community bestaat bijna 4 jaar en gaat tevens dit jaar haar 4de jaar in als erkende oldtimer bromfiets club !!! Ondertussen telt de club 347 Full Club Members die van de voordelen en service's kunnen genieten !! De Facebookgroep telt +/- 4900 volgers. We hadden nooit durven dromen dat we op een kleine 4 jaar van een op sterven na dode Camino Scene, door het oprichten van H.C.C. terug een dynamische en bruisende Camino wereld zouden creëren. We kunnen ondertussen rekenen op een echte harde kern van om en bij de 100 liefhebbers die steevast en regelmatig op post staan als er een rit of een meeting is. We zien hechte vriendschappen ontstaan en oude kennissen of vrienden vinden elkaar weer door onze club. We kunnen er als oprichters en bestuurders enkel maar fier en blij van worden. Daarom aan al wie de club steunt en een warm hart toedraagt DIKKE MERCI !!!!.

We zien jullie graag terug op de eerst volgende en vaste afspraak, en dat is op 20 mei aanstaande bij Kurt op de bromfietsmeeting te Langdorp .

Fijn weekend iedereen, geniet van het mooie weer !!!!

#HCCrulez 👊 #Friendships ✌️ #twostrokearmy 💪 #smoke 💨💨and #FUCKthehaters.👈

Het HCC Team,

31948507_1957725077874369_8462553021711122432_o.jpg
31855341_848945421969049_1544856447395823616_n.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Ludo Teska
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 49

Re: Honda Camino Community bijna 4 jaar !!!

Bericht door Ludo Teska » 04 mei 2018, 19:20

Al 4 jaar met brommerkes bezig ? :o

Eigenlijk 5 jaar want eerst zat ik een jaar elders. Voor mij persoonlijk is de hobby uitgegroeid tot een kunstvorm waarbij ik oude uitlaten terug toonbaar maak. Camino’s zullen er bij mij nooit bijkomen. Maar ik denk dat ik zeker 150 facebookvrienden heb die rechtstreeks vanuit de groep gekomen zijn.

We zullen zien hoe lang we dit nog trekken. : Chessygrin :

Mensen zonder ruggegraat vallen om als ze niet op anderen kunnen steunen.

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 05 mei 2018, 00:07

Time fly's zoals sommige hun Caminokes hier. Blijft toch maar plezant en werelds beste vorm van ontspanning.

Thomas Hauters
Full Club Member
Full Club Member

Bericht door Thomas Hauters » 07 mei 2018, 11:27

Jij ook bedankt voor al wat je kunnen realiseren hebt op die jaren!

Ik ben nog steeds fier en blij dat ik al enkele jaren lidnummer 56 mag dragen van de HCC.

davy b
Full Club Member
Full Club Member

Bericht door davy b » 09 mei 2018, 14:34

De tijd vliegt en vindt het een leuke club veel vrienden gemaakt via hier

Plaats reactie