Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

HCC SOFTSHELL JASSEN 2016

Ben je best wel fier om deel uit te maken van HCC en wil je dat tonen? Hier vind je alle leuke hebbedingen die we momenteel kunnen aanbieden aan democratische prijzen.
Plaats reactie
Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 43
Contacteer:

HCC SOFTSHELL JASSEN 2016

Bericht door Ives Van der Cammen » 28 apr 2016, 23:17

Omdat er vorig jaar regelmatig al eens naar gevraagd werd, hebben we ze dit seizoen voorzien in het HCC winkeltje. Zoals eerder aangekondigd, de HCC softshell jassen.

Komfortabel, zeer licht, winddicht en waterafstotend. Perfect voor en ritje of meeting waar een jasje kan verdragen worden. Of gewoon om mee op stap te gaan ook al is het niet Camino gerelateerd. Het textiel van een degelijke softshell jas, is niet goedkoop. Daarom heeft het wat langer geduurd vooraleer we een volwaardig en betaalbaar merk gevonden hebben. Omdat ze ook wat duurder zijn en ze misschien daarom ook graag al eens bij niet brommer gerelateerde activiteit gedragen worden bieden we ze aan in het blauw zoals de T Shirts en truien maar ook in het zwart omdat dat dit een meer neutrale kleur is die je altijd kan dragen.

NOTA: de Softshell's vallen redelijk klein uit, het is aan te raden een maat groter te nemen dan je normaal in trui of T shirt zou kiezen. : Wink :

Prijzen:

Softshell jas Blauw of Zwart =

Full Club Members = 67,00€
Forum Members of niet leden = 75,00€
Blauw_Hummel_achterkant_HCC.jpg
Blauw_Hummel voorkant HCC.jpg
Zwart_Hummel_achterkant_HCC.jpg
Zwart_Hummel_voorkant_HCC.jpg
BELANGERIJK:

De bestelde Softshell's dienen bij bestelling eerst betaald te worden voor ze geproduceerd worden, vorig jaar hebben we helaas een aantal T shirts en truien laten maken die nooit betaald zijn geworden. We zijn een jonge club en proberen zo zorgvuldig mogelijk met de clubkas om te gaan zodat er op termijn voldoende in komt te zitten om eens iets leuks mee te organiseren voor de Clubleden. We hebben helaas ook al verwijten naar ons hoofd gekregen dat we het voor de winst doen, laat één ding duidelijk DAT IS DUS NIET HET GEVAL. Mijn excuses dat ik het zo moet benadrukken, maar wie hier regelmatig vertoefd is de heisa van eind vorig jaar waarschijnlijk nog niet vergeten. Helaas zijn er altijd enkelingen, die vermoedelijk op grond van jaloezie het nodig vinden om ons ondanks wat we proberen te betekenen voor het Camino wereldje. Het nodig vinden om ons allerlei verwijten naar het hoofd te slingeren die op niets gebaseerd zijn dan leugens en onzin.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Mister Q
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 23

Re: HCC SOFTSHELL JASSEN 2016

Bericht door Mister Q » 28 apr 2016, 23:35

Zeer tof, mss koop ik er wel eentje ;)

Ludo Teska
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 49

Bericht door Ludo Teska » 29 apr 2016, 07:24

Sorry mannen, maar zo'n bedrag geef ik nooit uit zonder passen. En wel hierom. Ik draag gewoonlijk L of XL. maar de jassen van op mijn werk moet ik in M nemen of mijn vrouw kan er mee inkruipen. Deze soort jassen horen niet te groot uit te vallen. En maten veranderen van merk tot merk. Eens besteld is er geen ruil mogelijk he. : Wink :

T-shirts van B&C moet ik bvb in L nemen en Fruit of the loom in XL.

Mensen zonder ruggegraat vallen om als ze niet op anderen kunnen steunen.

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 29 apr 2016, 07:48

Ge moogt de mijne eens passen. Dan weet ge al meer eh.

Jarrik Wouters
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 25

Bericht door Jarrik Wouters » 29 apr 2016, 07:52

Dan neem ik ook een nummertje van het pashokje

I always take life with a grain of salt, …plus a slice of lemon, …and a shot of tequila.

Race of origineel profiel banden vanaf € 20/stuk!

Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 29 apr 2016, 07:58

Das toch kei gezellig Ludo dan heb je U vrouw altijd bij. : Chessygrin : ik zal wel zorgen voor een paar pas modellen op de meeting bij Kurt.

Stan Aerts
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 29 apr 2016, 08:05

8-) Voila da dacht ik ook net. Organiseer een pasmoment. Ideaal.

Ludo Teska
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 49

Bericht door Ludo Teska » 29 apr 2016, 08:22

Prima, dan weet ik het tenminste zeker hé. Ik heb al wat vreemde dingen gezien met maten hoor. Ge zou denken dat daar een lijn is zit, maar nee hoor. Iedere fabrikant beslist zelf waar hij welke letter op hangt :roll:

Mensen zonder ruggegraat vallen om als ze niet op anderen kunnen steunen.

Christoph Heylen
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 35

Bericht door Christoph Heylen » 29 apr 2016, 11:01

tot soms grote ergernis

2-stroke forever

bromfietsenkurt
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 46