Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

Aansluiten bij de Oldtimer bromfiets club H.C.C.

Ons Forum is uiteraard gratis, maar wil je graag mee profiteren van onze interessante Club voordelen, sluit je vandaag nog aan en steun onze Club.
Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 43
Contacteer:

Re: Aansluiten bij de Oldtimer bromfiets club H.C.C.

Bericht door Ives Van der Cammen » 06 mar 2015, 07:46

Mailtje goed ontvangen, en in behandeling we houden je op de hoogte via mail. Bedankt Davy : Thumbup :

Hugo Reynaerts
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 52

Bericht door Hugo Reynaerts » 06 mar 2015, 09:31

ik zou ook graag lid willen worden van HCC , gewoon al om de club te steunen daar ik reeds lid ben van een oldtimerclub erkend door BFOV want beste vrienden voor die luttele 25 euro's per jaar moet je het niet laten , en nog een dikke pluim voor onze voorzitter de Sjef :) voor dit mooie initiatief : Thumbup :

I love it ...when a plan comes together !!!

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 06 mar 2015, 09:35

: Thumbup : : Thumbup :

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 06 mar 2015, 13:07

Heel nobel van U Hugo, bedankt voor de steun en de mooie complimenten.
Maar je mag uiteraard niet vergeten dat ik dit niet zou kunnen verwezenlijken, zonder de hulp van Stan, Sander en Bram.

Ik heb u mailtje goed aangekregen, kortelings laat ik je via daar meer weten. : Thumbup :

wil
Leeftijd: 55

Bericht door wil » 06 mar 2015, 20:33

mailtje is verstuurd ;)

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 06 mar 2015, 20:53

Mailtje is goed aangekomen, en is in behandeling Wil, bedankt voor je lidmaatschap : Wink :

PS: om te antwoorden op de vraag in U mailtje, als je nog nooit lid bent geweest van het BFOV heb je geen persoonlijk nr, dat ga je nu dan krijgen : Wink :

wil
Leeftijd: 55

Bericht door wil » 06 mar 2015, 21:09

sjefvantspel schreef:Mailtje is goed aangekomen, en is in behandeling Wil, bedankt voor je lidmaatschap : Wink :

PS: om te antwoorden op de vraag in U mailtje, als je nog nooit lid bent geweest van het BFOV heb je geen persoonlijk nr, dat ga je nu dan krijgen : Wink :

a okè
bedank Sjef

Luc

Bericht door Luc » 10 mar 2015, 22:23

Vraagje over de verzekering , is het zo als ik bv een verzekering afsluit voor mijn custom A en ik een 2 de en een derde neem,voor custom B en custom C dat ik alleen met deze brommers mag rijden ?
Of is dit voor iedereen uit hetzelfde gezin geldig ?
En indien het niet geldig zou zijn moet ik dan ook veronderstellen dat als ik een verzekering heb genomen en ik bv mijn zoon ook 1 wil verzekeren dat hij zich ook moet aansluiten en dan een verzekering op zijn naam nemen en ikzelf dan niet met zijn custom mag rijden ?
Ja met een auto is dit natuurlijk anders daar kan ik bv een vriend mee een dag laten rijden en deze is eigenlijk in orde. Bij verdere controle maar hier met bromfietsen weet ik het niet goed . :)

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 10 mar 2015, 22:52

Luc, ik ga je vraag dadelijk even verplaatsen naar het topic van de verzekeringen, maar ik zal je proberen zo goed mogelijk te antwoorden. : Wink :

Als jij een verzekering neemt voor brommer A betaal je 67 euro wil je brommer B en C vervolgens ook nog verzekeren kosten die telkens 12 euro. dus je zou je drie brommers dan verzekerd hebben op 91 euro per jaar wil je daar nog rechtsbijstand bij kost het je nog 10 euro extra. iedereen mag met de brommers rijden, maar A, B en C mogen in principe niet tegelijkertijd op de openbare weg zijn. Je kan wel afwisselen zoveel je wil en al naargelang je zin hebt om met een andere brommer te rijden.
Ook je zoon of eender wie die vanaf 16 jaar mag met A, B en C rijden.

Als je beide tegelijkertijd op de baan wil heb je twee mogelijkheden.

1= jij neemt twee polissen van 67 euro op jou naam, en daar eventueel nog de extra brommers bij.
2= als de verzekering van Je zoons brommer op zijn naam MOET staan dan moet hij zich ook aansluiten wand zonder persoonlijk BFOV nr dat je via onze club toegekend krijgt kan je uzelf niet aansluiten, en dus ook niet van de voordelen genieten.

Jij moet voor jezelf uitmaken wat het meest interessant is uitraard.

Hopelijk heb ik het wat verduidelijkt, mocht je nog vragen hebben SHOOT : CoolGun :

Ludo Teska
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 49

Bericht door Ludo Teska » 12 mar 2015, 08:21

Mail verstuurd.

Mensen zonder ruggegraat vallen om als ze niet op anderen kunnen steunen.

Plaats reactie