Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

Aansluiten bij de Oldtimer bromfiets club H.C.C.

Ons Forum is uiteraard gratis, maar wil je graag mee profiteren van onze interessante Club voordelen, sluit je vandaag nog aan en steun onze Club.
Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Aansluiten bij de Oldtimer bromfiets club H.C.C.

Bericht door Ives Van der Cammen » 12 mar 2015, 09:54

Mailtje goed ontvangen, en in behandeling, bedankt Ludo

wvl
Leeftijd: 30

Bericht door wvl » 14 mar 2015, 03:31

Mailtje verstuurd

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 14 mar 2015, 09:28

Goed ontvangen en in behandeling, Bedankt Wout : Thumbup :

PS: je vrienden van het brommer verhaal naar de Kust zijn ook steeds welkom he : Wink :

wvl
Leeftijd: 30

Bericht door wvl » 15 mar 2015, 03:35

Ik zal het eens voorleggen :-)

voske
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 41

Bericht door voske » 15 mar 2015, 11:59

ives, zodra mn caminos klaar zijn geef ik een seintje, staan momenteel op hold, even nog wat huis-werken : Builder : doen....
maar ik wordt zeker lid : Yahooo :

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 15 mar 2015, 12:23

: Thumbup : doe maar wa voort dan ;-)

HondaPolini
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 35

Bericht door HondaPolini » 15 mar 2015, 23:37

Ik wil mij ook aansluiten bij BFOV! Dit voor 3 camino's maar mijn vraag is hoe zit alles in mekaar, welke formulieren, hoe of wat?!!! Wat moet ik doen om mij via BFOV via de community om mij aan te sluiten??

Jarrik Wouters
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 25

Bericht door Jarrik Wouters » 15 mar 2015, 23:48

HondaPolini schreef:Ik wil mij ook aansluiten bij BFOV! Dit voor 3 camino's maar mijn vraag is hoe zit alles in mekaar, welke formulieren, hoe of wat?!!! Wat moet ik doen om mij via BFOV via de community om mij aan te sluiten??
Bekijk in dit topic de begin post van de sjef mochten er nog vragen zijn dan ben ik vrij zeker dat hij ze u zal willen/kunnen beantwoorden

I always take life with a grain of salt, …plus a slice of lemon, …and a shot of tequila.

Race of origineel profiel banden vanaf € 20/stuk!

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 16 mar 2015, 00:14

Hey Fabrizio,

Fijn dat jij je ook wil aansluiten bij de club en van de voordelige verzekering wil genieten. Als je even de beginpost van dit topic aandachtig doorleest Zoals Jarrik al opmerkte : Wink :,daar heb ik mijn best gedaan om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Maar ik vat het graag voor jou nog even samen : Wink :

Zoals gezegd zijn we dus sinds kort een erkende bromfietsclub, het gebruik van ons forum blijft zoals het was gratis.
Als je graag geniet van de voordelen die het BFOV ons als Club bied dien je jezelf als FULL CLUB MEMBER aan te sluiten bij Honda Camino Community, je betaald daarvoor 25,00€ per jaar. Een deel van dat lidgeld zal HCC doorstorten aan het BFOV waardoor jij automatisch onder onze Club geregistreerd zal staan bij het BFOV.
Als FULL CLUB MEMBER kan je dan je eerste Brommer ouder dan 15 jaar verzekeren aan 67,00€ per jaar en elke volgende ouder dan 15 jaar aan 12,00€ per stuk als je ook graag rechtsbijstand hebt betaal je nog 10,00€ extra. Kortom in U geval kost het U :arrow: lidgeld,verzekering van 3 caminos en rechtsbijstand 126 euro per jaar : Thumbup :

Hoe word je lid ?

Stuur een mailtje naar :arrow: ikwordlid@hondacaminocommunity.be

En vermeld daarin heel duidelijk alle volgende gegevens. Na ontvangst van U mailtje met de gevraagde gegevens nemen wij met U contact op voor de verdere afhandeling van U lidmaatschap. U plaats best even een bericht in dit topic, zodat we goed in de gaten kunnen houden of alle mailverkeer wel degelijk bij ons is binnengekomen.
gegevens met een * zijn noodzakelijk.

Naam:*
Voornaam:*
Adres:*
Postcode:*
Gemeente/stad:*
Emailadres:*
Gsm nr:
Rijksregister nr:*
Geboortedatum:*
Persoonlijk BFOV nr.
deze regel is voor U niet van toepassing : Wink :

Als ik die mail heb gehad, stuur ik U een betalingsverzoek via mail, volg de isntructies in die mail en alles gaat goed komen : Wink :

als je graag alles nog eens naleest over de verzekering kan dat hier :arrow: BROMFIETSVERZEKERING

Als je dan nog vragen hebt wil ik je steeds en heel gaag verder helpen Fabrizio alvast Welkom : Thumbup :

Mister Q
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 22

Bericht door Mister Q » 16 mar 2015, 21:04

Heb je de mail ontvangen?

Grtz
Q

Plaats reactie