Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

HCC T SHIRTS Model 2016

Ben je best wel fier om deel uit te maken van HCC en wil je dat tonen? Hier vind je alle leuke hebbedingen die we momenteel kunnen aanbieden aan democratische prijzen.
Plaats reactie
Ives Van der Cammen
Beheerder
Leeftijd: 43
Contacteer:

HCC T SHIRTS Model 2016

Bericht door Ives Van der Cammen » 21 apr 2016, 16:03

Beste Tweetakt snuffelaars,

Onder het moto, een nieuw seizoen, een nieuw jasje. Stellen we ze graag aan jullie voor, de HCC T Shirts model 2016. Ontsproten in mijn hoofd en ontworpen door Stan onze Pixelmod vind ik ze alvast geslaagd. Sommige onder jullie hadden mij er al mee zien rondlopen op de paas rit ( er moet iemand proefkonijn spelen : Wink : ) maar bij deze kunnen ze besteld worden.

We hebben met de opmerking dat de kleur van de vorige versie redelijk delicaat was rekening gehouden.
Deze keer hebben we gekozen voor een nog betere kwaliteit van opdruk (zeefdruk) en stof ( B&C 190 grams 100%katoen). We hebben wel geprobeerd de kosten zo laag mogelijk te houden, goedkoper kon maar we hebben zoals gezegd gekozen voor prijs kwaliteit. En met het verwachte aantal dat zal besteld worden.

Truien MET en dit jaar ook ZONDER hoody evenals softshell jasjes (wind en waterdicht) kunnen besteld worden, meer daarover in volgende topic's

Prijzen:

Full Club Members = 17,00€
Forum Members of niet leden = 20.00€
test_01_voorkant.jpg
test_01_achterkant.jpg

BELANGERIJK:

De bestelde T shirts dienen bij bestelling eerst betaald te worden voor ze geproduceerd worden, vorig jaar hebben we helaas een aantal T shirts en truien laten maken die nooit betaald zijn geworden. We zijn een jonge club en proberen zo zorgvuldig mogelijk met de clubkas om te gaan zodat er op termijn voldoende in komt te zitten om eens iets leuks mee te organiseren voor de Clubleden. We hebben helaas ook al verwijten naar ons hoofd gekregen dat we het voor de winst doen, laat één ding duidelijk DAT IS DUS NIET HET GEVAL. Mijn excuses dat ik het zo moet benadrukken, maar wie hier regelmatig vertoefd is de heisa van eind vorig jaar waarschijnlijk nog niet vergeten. Helaas zijn er altijd enkelingen, die vermoedelijk op grond van jaloezie het nodig vinden om ons ondanks wat we proberen te betekenen voor het Camino wereldje. Het nodig vinden om ons allerlei verwijten naar het hoofd te slingeren die op niets gebaseerd zijn dan leugens en onzin.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

davy b
Full Club Member
Full Club Member

Re: HCC T SHIRTS Model 2016

Bericht door davy b » 21 apr 2016, 17:04

knap :-)

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 21 apr 2016, 18:07

Ferm! Haha

Camino'86
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 20

Bericht door Camino'86 » 21 apr 2016, 18:29

Nice :D te koop op de meeting bij kurt ?

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 21 apr 2016, 18:33

Ik moet toch NOG uitgebreider teksten gaan schrijven denk ik, neen Niels op voorhand bestellen makker : Wink :

Camino'86
Full Club Member
Full Club Member

Bericht door Camino'86 » 21 apr 2016, 18:59

Ives ik was zo enthousiast dat ik de tekst niet heb gelezen :D

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 21 apr 2016, 19:06

Dan bestelde er maar ineens 5 dan :lol:

Camino'86
Full Club Member
Full Club Member

Bericht door Camino'86 » 21 apr 2016, 19:08

ge moogt er een aan de kant leggen voor mij. Hoe zijn de maten vallen die groot uit of normaal ?

Ives Van der Cammen
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ives Van der Cammen » 21 apr 2016, 19:22

Nog is lezen denk Niels : Wink : (ik bestel ze pas als ze betaald zijn )

De maten vallen normaal. : Wink :

Jarrik Wouters
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 25

Bericht door Jarrik Wouters » 22 apr 2016, 01:43

Ik xil graag een t shirt maat L
Waar kan ik de 17 euro storten ?

I always take life with a grain of salt, …plus a slice of lemon, …and a shot of tequila.

Race of origineel profiel banden vanaf € 20/stuk!

Plaats reactie