Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

New member

Heb je dit forum net ontdekt? Of heeft er iemand je de weg er naartoe gewezen?
Alvast van harte welkom, stel je even voor dan staat je alvast een warm onthaal te wachten. OPGELET: je zal pas toegang krijgen tot alle forum onderdelen nadat U voorstelling is goedgekeurd door een moderator/beheerder

Plaats reactie
Jan Stroobants

New member

Bericht door Jan Stroobants » 10 jul 2019, 20:34

Hallo,

Ik ben Jan Stroobants, woonachtig te Leefdaal (regio Leuven). Momenteel 39 jaar en in oktober word ik er 40. Onlangs ben ik iemand tegengekomen, we waren wat aan de praat geraakt en op een gegeven moment ging het over de jeugdjaren. Tijdens die jaren heb ik tal van deze brommertjes versleten. Opdrijven, brug verstevigen, mooi kleurtje, ... Wat bleek? Die persoon heeft nog een camino in zijn bezit en wilt deze aan mij verkopen. Ik heb het hier thuis voor mekaar gekregen dat ik hem krijg voor mijne 40ste :mrgreen: . Nostalgie op en top : Thumbup :

Grtz,

J.

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: New member

Bericht door Stan Aerts » 11 jul 2019, 09:04

Das nu is een plezante voorstelling. Alvast veel plezier hierzo op het forum.
Sommige foto's zijn niet meer zichtbaar omdat de gratis service die we vroeger gebruikte een betalende service geworden is. Veel is zo verloren gegaan.

Je hebt hier nu toegang tot alle Forumonderdelen.

Er is ook een Honda Camino Community facebook groep waar wat meer leven op is.

Danny van Paesschen
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 49

Bericht door Danny van Paesschen » 11 jul 2019, 20:15

Welkom : Thumbup :

Camino is een verslaving
I am a carbage runner

Jan Stroobants

Bericht door Jan Stroobants » 17 sep 2019, 21:47

Ondertussen heb ik een 2-tal weken mijn baby-blauwe trots in bezit. Nummerplaat en verzekering zijn ook in orde. Heb al een paar keer door de kronkelbaantjes kunnen snorren. Top : Thumbup :

Grtz J.

gunther.verheyden
Leeftijd: 48

Bericht door gunther.verheyden » 18 sep 2019, 18:17

Dat is ni ver van bij mij , en meestal ga ik ook die kanten uit om te gaan rijden , van Zaventem via Nossegem , Erps enz ... naar Overijse en zo naar de Walen .
Daar laten ze u nog gerust als ge met een brommer rijdt en veel leuke wegskes tegenover bij ons waar alles is volgebouwd en gebetonneerd .
Geniet er van en mssn komen we elkaar wel ééns tegen.

Plaats reactie