Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

Kennismaking

Heb je dit forum net ontdekt? Of heeft er iemand je de weg er naartoe gewezen?
Alvast van harte welkom, stel je even voor dan staat je alvast een warm onthaal te wachten. OPGELET: je zal pas toegang krijgen tot alle forum onderdelen nadat U voorstelling is goedgekeurd door een moderator/beheerder

Plaats reactie
Davy Van Hecke

Kennismaking

Bericht door Davy Van Hecke » 26 feb 2019, 20:39

Hallo iedereen, ik ben Davy Van Hecke en woon in Ertvelde, als 45 jarige heb ik sinds kort terug een camino, gekocht als opknapper. In mijn jeugdjaren kocht ik een nagelnieuwe zwarte camino funny bij motoshop Wauters te Eeklo, deze hippe bromfiets is een belangrijk onderdeel van mijn jeugd geweest waarbij vriendschappen gesmeed werden met nog andere liefhebbers... ik kijk uit naar de ontdekkingstocht doorheen de site en hoop nog enthousiaste liefhebbers te ontmoeten...

Danny van Paesschen
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 48

Re: Kennismaking

Bericht door Danny van Paesschen » 27 feb 2019, 07:02

Welkom : Thumbup :

Camino is een verslaving
I am a carbage runner

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Stan Aerts » 27 feb 2019, 07:19

Dag Davy

Als je de foto's op het forum niet kan zien kan je een plugin installeren zodat ze weer zichtbaar zijn. Hoe je dat doet vind je hierzo.

Ff links boven op het hamburger menu klikken en daarna toon actieve onderwerpen, dan kan je ineens de laatste naar boven gehaalde topics lezen.

Veel kijk en leesgenot, je hebt nu toegang tot het hele forum.

Davy Van Hecke

Bericht door Davy Van Hecke » 27 feb 2019, 07:35

Dank u :D

Plaats reactie