Ondertussen bestaat Honda Camino Community 4 jaar !!!! Steun jij onze club ook ? En wil je daarbij ook genieten van de voordelen zoals een goedkope verzekering voor je oldtimertje ? Vul dan vandaag nog het FORMULIER in en sluit je aan bij de gezelligste bromfietsclub van het land !!!

BESTE BEZOEKER, MOMENTEEL IS HET FORUM NIET MEER IN ELK ONDERDEEL UP-TO-DATE. VAAK ONTBREKEN FOTO'S EN ZIJN SOMMIGE TOPICS PREVENTIEF VERWIJDERD EN WORDEN ZE KORTELINGS VERVANGEN DOOR EEN WAARDIGE VERVANGER. WE WERKEN HEEL HARD AAN EEN OVERZICHTELIJKE WEBSITE ALS WAARDIG ALTERNATIEF EN EEN OPWAARDERING VAN DIT FORUM. BEDANKT VOOR U BEGRIP EN GEDULD. VOOR UW DRINGENDE VRAGEN WAAROP U HIER GEEN ANTWOORD VINDT HELPEN WE U STEEDS GRAAG VERDER OP ONZE FACEBOOKGROEP KLIK HIER VOOR DE FACEBOOKGROUP

Nieuw lid

Heb je dit forum net ontdekt? Of heeft er iemand je de weg er naartoe gewezen?
Alvast van harte welkom, stel je even voor dan staat je alvast een warm onthaal te wachten. OPGELET: je zal pas toegang krijgen tot alle forum onderdelen nadat U voorstelling is goedgekeurd door een moderator/beheerder

Plaats reactie
Vindevogel dirk

Nieuw lid

Bericht door Vindevogel dirk » 11 jun 2019, 15:32

Hoi
Ik ben dirk vindevogel uit izegem w-vlaanderen ben nieuw op het forum had vorig jaar na 28j opnieuw een mino aan geschaft maar was geen succes verhaal ( vriend van me bijna dood na een zwaare crash en wa later gestolen) heb nu een "nieuwe" aangeschaft en direkt beginnen verbouwen buiten kader benzinetank achterbrug en achterspatbord is alles veranderd is nu een mino cafe racer die bijna klaar is nog wa afstellen en mss voorspatbord ( weet ik nog nie zeker) en dan hoop ik eens een rondritje mee te doen als er een dichtbij is heb namelijk geen vervoer om ver te gaan
Mvg dirk

Stan Aerts
Moderator/Full Club Member
Moderator/Full Club Member
Leeftijd: 37
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Stan Aerts » 11 jun 2019, 18:18

Welkom Dirk. Je hebt nu toegang tot het hele forum.
Alvast veel plezier hierzo.

Sommige foto's zijn niet meer zichtbaar, dit komt omdat Photobucket wat vroeger gratis was nu betalend geworden is. Maar daar doen we niet aan mee omdat dat voor alle verschillende accounts onbegonnen werk is.

Je kan het bijlage systeem gebruiken van het forum op foto's te uploaden. Zo gaan ze nooit meer verloren.

Als je iets wil weten vraag maar in de betreffende topics.
Veel gebeurd er hier wel niet meer sinds de komst van de facebookpagina.

Danny van Paesschen
Full Club Member
Full Club Member
Leeftijd: 48

Re: Nieuw lid

Bericht door Danny van Paesschen » 11 jun 2019, 21:31

Welkom : Thumbup :

Camino is een verslaving
I am a carbage runner

Plaats reactie